Jump to content
Ceppy

Vacation!

Recommended Posts

So, I’m on vacation; that’s kind of cool? Right?

Heres some amazing pictures for you dank people- I know, I know, these pictures are incredible and I should quit everything I do to become a photographer!

 

 

A1F49D4A-97D3-4D5B-B4F3-31A67F12F4FD.jpeg

DE216DA7-AE29-4ACE-8390-80FB9410567E.jpeg

4B26F594-C25E-43D6-86C0-964E7A7ABCF7.jpeg

31C4FE27-7680-489A-A55D-C3900DE92022.jpeg

1EC357D9-150D-4746-91F1-F11AEC38C9B8.jpeg

  • Like 2

Minehut:
- Senior Moderator
- Event Leader

Contact:
- Discord: Kai#8847
- Twitter: https://www.twitter.com/xCeppy

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Ceppy said:

I just cut my finger on a hotdog bun, smh

H-how?

 

Also the pics look photoshopped 😛

  • Like 1

[VIP] - Gifted / Since 2019 [JR.MOD] - May 28th - July 28th [Demoted] | [MVP] - Unknown?

 

MCNT_5cfea84ed0f9f_2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, ForestHunters said:

H-how?

 

Also the pics look photoshopped 😛

Because I wasn’t paying attention n I sneezed n BOOM. 

If you wanna think they’re photoshopped, then you can think that 😉

  • Like 1

Minehut:
- Senior Moderator
- Event Leader

Contact:
- Discord: Kai#8847
- Twitter: https://www.twitter.com/xCeppy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't you have exams to do Ceppy?

  • Haha 1

Community Support Lead

Discord: Criticyl#0869
----------------------------------------------------------------------


Minehut Vip - 2018/2019
Received Junior Moderator - April 28th 2019

Promoted to Senior Moderator - July 21st 2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 hours ago, Trent said:

Nice trees.

All trent cares about is the trees
And also about his 1000 Laptops.
*insert image of his desk here*

Edited by ItzNic
  • Like 1
  • Haha 1

ItzNic_
Owner and Founder of Ember Network. We are the fires you will want to meet. lol

 

 

106e37518e5845bad602d196b73340ec.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/10/2019 at 7:46 PM, Criticyl said:

Don't you have exams to do Ceppy?

They’re next week but there’s a German residential and they’re doing their exams at a later date- I’m joining them. 


Minehut:
- Senior Moderator
- Event Leader

Contact:
- Discord: Kai#8847
- Twitter: https://www.twitter.com/xCeppy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ceppy said:

🇵🇹

Have fun in Portugal 

  • Thanks 1
  • Haha 1

ItzNic_
Owner and Founder of Ember Network. We are the fires you will want to meet. lol

 

 

106e37518e5845bad602d196b73340ec.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ceppy said:

🇵🇹

Why you gotta make me jealous? I'm still in school 😞

  • Haha 1

Minehut Senior Moderator

Minehut Reports/Appeals Team Leader

 

Discord: Kailum#0184

----------------------------------------------------------------------------

[LEGEND] 2017

[JR.MOD] 28/04/19

[MOD] 28/07/19

[SR.MOD] 01/09/19

----------------------------------------------------------------------------

spacer.png

 

spacer.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kailum said:

Why you gotta make me jealous? I'm still in school 😞

If you are in school, just leave the school

tenor.gif.8c1d5e1981957874d28905f5a60411ae.gif


Java Developer as of 2016, casually chilling on minehut for some reason.
1519867673_CustomSkyblock.png.4a6c13ec0c9d59996e929ed52614c5ab.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can't wait to go on vacation, just a few more weeks and I'll be gone from home.

I pretty much have done nothing so far this summer and it started a few weeks ago.


Owner of Blixate Networks

Manger of: BluRP, Site23, and TheStreets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonderful photography 


Joined on January 17th 2016

VIP since April 5 2017 - August 1st 2019

JrMod since August 1st

Mod since October 1st

    [IMG]    button.png?t=Appeal&f=Calibri-Bold&ts=26&tc=fff&tshs=1&tshc=000&hp=20&vp=8&c=10&bgt=gradient&bgc=1d0dea&ebgc=1a0855&be=1 button.png?t=Rules&f=Calibri-Bold&ts=26&tc=fff&tshs=1&tshc=000&hp=20&vp=8&c=10&bgt=gradient&bgc=1d0dea&ebgc=1a0855&be=1  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...