Jump to content

[FORUM GAME] Ask the person below you a question


PandaChan
 Share

Recommended Posts

discord (if you would classify that as one)

Favourite classic minecraft gamemode?

Support  July 29, 2020 → November 3, 2020

► Helper November 3, 2020 → February 22, 2021

► Moderator February 22, 2021 → May 17, 2021

 I might not always respond to forum dms, however I am always contactable on discord (mig#0069)

Screen Shot 2020-03-20 at 5.23.33 pm.png

Link to comment
Share on other sites

index finger

___________________________________________________________________________________________________________________________

5 hours ago, Ezekia said:

Survival Games

Least favourite school subject?

I will never join a UHC game of yours, traitor.

Woah nice Ruffen, mine's to. I like math so much that I am literally taking a degree on that xD

___________________________________________________________________________________________________________________________


When did you punch a tree in minecraft for the first time? (when did you start playing minecraft)

Edited by Gaminger

Tbh all you need to know about me is that I was once the Drama King on minehut and I was a really good warzone player. That summarizes about 50% of what I did on minehut in the past lol.

::: Change: 29th of July, 2020 :::

aeogtoiata.jpg.0854bf2d5a0d9fc3fb96e95d37f9fc7e.jpg

::: Change: 10th of August, 2020 :::

I have permantently quit minehut. For the reason behind it, check this: https://forums.minehut.com/topic/19055-gamingers-official-farewell-post-forever/?tab=comments#comment-59176

Theres also my first post on this forum after I quit minehut's server (I started to only go to the minehut forums):
https://forums.minehut.com/topic/1932-gamingers-official-introductionpossible-farewell-to-minehut/?tab=comments#comment-7315

I still go to discord sometimes. Gaminger#4921
PIXELIFIC IF YOU'RE SEEING THIS YOU BETTER HAVE A GOOD EXPLANATION WHY YOU ONLY CAME BACK AFTER I LEFT!
And, as a final goodbye, and as I always wanted to say: SO LONG, NOOBS!

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gaminger said:

I will never join a UHC game of yours, traitor.

nonononononoonononono you can i will give u vip on next release lol

no i will srsly lol

and priority queue

  • Haha 1

By reading this you are a confirmed nerd

IMG_1036.PNG

lolololol.PNG

lmao.PNG

Link to comment
Share on other sites

On 5/21/2020 at 8:10 PM, Ezekia said:

nonononononoonononono you can i will give u vip on next release lol

no i will srsly lol

and priority queue

Woah ok Ill totally join your UHC next time despite the fact that I have 2 tests, 3 exams and 3 works to do

  • Confused 1

Tbh all you need to know about me is that I was once the Drama King on minehut and I was a really good warzone player. That summarizes about 50% of what I did on minehut in the past lol.

::: Change: 29th of July, 2020 :::

aeogtoiata.jpg.0854bf2d5a0d9fc3fb96e95d37f9fc7e.jpg

::: Change: 10th of August, 2020 :::

I have permantently quit minehut. For the reason behind it, check this: https://forums.minehut.com/topic/19055-gamingers-official-farewell-post-forever/?tab=comments#comment-59176

Theres also my first post on this forum after I quit minehut's server (I started to only go to the minehut forums):
https://forums.minehut.com/topic/1932-gamingers-official-introductionpossible-farewell-to-minehut/?tab=comments#comment-7315

I still go to discord sometimes. Gaminger#4921
PIXELIFIC IF YOU'RE SEEING THIS YOU BETTER HAVE A GOOD EXPLANATION WHY YOU ONLY CAME BACK AFTER I LEFT!
And, as a final goodbye, and as I always wanted to say: SO LONG, NOOBS!

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gaminger said:

Woah ok Ill totally join your UHC next time despite the fact that I have 2 tests, 3 exams and 3 works to do

its not gonna come out for a while, expect me trying to work on a uhc pie discord bot 

also hopefully my friends ItsAzian and Sloopie can build the uhc pie lobby like they did with minehut mondays

By reading this you are a confirmed nerd

IMG_1036.PNG

lolololol.PNG

lmao.PNG

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Reassembly said:

It is annoying

 

Do you believe in life after love?

Depends on the person I fall in love.

Do you have any staff friended on the forums, Discord or in-game?


I'm just a known player who been playing since the 24 July 2019.

Please don't DM me for support, go here (if you don't mind waiting) or join Minehut's Discord (which is more active) if you need assistance.


 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Houlton said:

Depends on the person I fall in love.

Do you have any staff friended on the forums, Discord or in-game?

no

what would you say to the man standing behind you?

By reading this you are a confirmed nerd

IMG_1036.PNG

lolololol.PNG

lmao.PNG

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, buccimichele5 said:

Yes and no, I like horrors but I get scared easily

Have you ever asked something stupid to someone but not realizing it?

yes

embarrassing moment anyone?

By reading this you are a confirmed nerd

IMG_1036.PNG

lolololol.PNG

lmao.PNG

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ezekia said:

yes

embarrassing moment anyone?

Being banned from Minehut.

Are you staff on any popular (10 or more) player servers?

  • Sad 1

I'm just a known player who been playing since the 24 July 2019.

Please don't DM me for support, go here (if you don't mind waiting) or join Minehut's Discord (which is more active) if you need assistance.


 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...